Zoeken
Veelgestelde vragen (FAQ)
over Rolex horloges en SUBGMT

Rolex en Patek horloges en het kopen- en verkopen hiervan roept vele vragen op. Hier een paar goede en iets minder goede vragen die we regelmatig gesteld krijgen.
Als u vragen heeft of antwoorden wenst dan horen wij dat graag: info@SUBGMT.com.

SUBGMT is met ogen open in een bank scam getrapt, waar er op een hele normale manier gecommuniceerd wordt of een horloge nog beschikbaar is, zit alles erbij, kan er nog wat van de prijs af - stuur een factuur naar ABC-watches en we komen m vanavond halen. Helemaal ter goeder trouw maak je dan een factuur, wacht je veel te lang op een gast in een slecht pak en ook nog op je toilet gaat piesen - en het horloge meeneemt en boem: bankrekening geblokkeerd - geld is overgemaakt van een geskimde rekening.

Vanaf nu is het: wie betaalt die haalt! Als u overmaakt met een rekening van de familie Jansen, dan komt er iemand van die familie het horloge ophalen. Als u overmaakt via een BV of wat voor rechtsvorm dan ook dan laat u van te voren weten met een kopie ID wie het horloge OVERDAG komt ophalen, klinkt dat vaag of niet ok dan maar geen verkoop.

Het horloge gaat alleen mee na het maken van een copie ID van de ophaler. Als mijn bankrekening wordt geblokkeerd terwijl u of een ophalende persoon een bankoverdracht doen en ik kan niet meer checken omdat de rekening direct bevroren wordt terwijl u hier bent/aankomt dan gaat het horloge ook niet mee. Als u hiermee niet akkoord gaat aub niet bellen of mailen over een horloge! Het is heel vervelend dat het zo moet, maar het is niet anders.

Uitgezonderd zijn betalingen van personen en bedrijven die al eerder hebben gekocht bij SUBGMT. Weest u voorzichtig daarbuiten, de boeven worden steeds slimmer.